domingo, 27 de octubre de 2013

La meua primera Crop!! : fer un banner de Halloween

Com no un divendres creatiu i a més amb Crop incluida....aquesta vegada al SPAP ens van proposar fer un banner amb decoració de Halloween...tenia poc material específic...alguna imatge que ens van pasar fa un dies i amb imaginació i creativitat la resta va eixir....
No sabia si aguantaría vam estar tot el matí al centre de compres...."día de xiques: ma mare, la meua germana i jo"....vaig arribar tard i elles havien comprat un montó de coses...jo venia de comprar coses de Scrap....jajaja eles roba, sabates...jo papers, tinta...
La crop es feia de matinada...ja que teniem una diferència de 5 hores menys....tot preparat i va ser molt divertit vore com seguiem les pautes tantes xikes alhora...jo mentre tallava anava pensant con decorar-ho....ho tenia tot quasi fet i Patricia Torres ens va dir com es devia quedar al final....vaig des fer el que tenía pensat i mireu...improvissació total!!!
        Vaig acabar a les 3:30 de la matinada....com si hagues anat de festa...però més barat, sà i divertit......imaginava a tantes xikes fent-ho a l'hora....i hem reia....l'Scrap és lo que té quan comences no pots parar...





Ma donat moltes idees per a un futur no molt llunyà!!!!




Estrenant la tinta Vintage Photo de Tim Holtz!!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario